Jaaroverzicht 2018

Het is alweer eind december en 2019 staat voor de deur. Het was een fantastisch jaar met onwijs veel mooie bestemmingen en daarom blikken we terug op alle

fantastische trips die we in 2018 mochten maken.

Met de trein op wintersport

Begin dit jaar vertrokken wij met de Thalys vanaf Rotterdam Centraal richting Saint Bourg Maurice in Frankrijk. Het skigebied Paradiski is een prachtig groot skigebied waar wij op 2000 meter hoogte heerlijk hebben genoten van de zon en het magische witte uitzicht. Lees hier het artikel.

Roadtrippen op Ibiza

We verbleven in een prachtige villa op het relaxte eiland Ibiza. Met een huurauto hebben we het hele eiland verkend, van de relaxte stranden tot de leukste hippie markten en de lekkerste restaurantjes. Mocht je naar Ibiza gaan raad ik je zeker aan om een huurauto te gebruiken. Lees hier het artikel.

Op verrassingsreis naar Griekenland

Half mei vertrok ik met mijn moeder naar Schiphol. We hadden een Citytrip geboekt bij srprs.me en voor diegene die nog niet bekend zijn met srprs.me... Je kunt hier vakanties boeken zonder te weten waar je naartoe gaat. Mega spannend dus! Wij gingen naar Thessaloniki in Griekenland. Lees hier het artikel.

IJsjes eten in Rome

In de prachtige Italiaanse stad Rome verbleven wij in een super leuk boutique hotel midden in de stad. Je kunt Rome niet verlaten voordat je geproefd hebt van het heerlijke ijs en natuurlijk Pasta & Pizza. Overal door heel Rome bevinden zicht leuke restaurantjes en terrasjes met schattige geruite tafelkleedjes. Ja hier word ik blij van! Lees hier het artikel.

Meiden weekend op Fuerteventura

Samen met mijn zus vloog ik naar Fuerteventura om hier een aantal dagen te genieten van dit prachtige relaxte eiland. We verbleven met 5 meiden in een huis van Petite Retreat. Petite Retreat organiseert reizen waarbij je totaal in de watten word gelegd. Zo konden we genieten van een Villa met zwembad, een privé kok, yoga lessen en massages. Lees hier het artikel.

Zomervakantie in Montenegro

Montenegro! Misschien niet direct het eerste land waar je aan denkt bij een zomervakantie, maar geloof me dit is echt de ultieme bestemming! Montenegro heeft prachtige natuur, een mooie kust met blauw water en de locals zijn super aardig! Lees hier het artikel.

Parijs, de stad van de liefde

Ik reis regelmatig af naar Parijs. Met de Thalys vanaf Rotterdam ben je er in 2,5 uur dus afgelopen jaar ben ik 3 keer afgereisd naar deze mooie stad. Ik vind het heerlijk om hier rond te lopen en te genieten van alles om mij heen. De Eiffeltoren, de prachtige balkonnetjes, de parken en ga zo maar door. Lees hier het artikel.

Workation in Frankrijk

Half augustus ben ik in de auto gestapt voor een roadtrip naar Marcilly sur Seine in Frankrijk. Ik verbleef hier in een super schattig huis waar Roos en Janneke van Master Mind Utrecht een workation hadden georganiseerd. Naast werken in een relaxte omgeving bezochten we ook een champagne boerderij. Lees hier het artikel.

Noorderlicht, beren en rendieren spotten in Fins Lapland

Eind augustus reisde ik af naar het voor mij nog onbekende Fins Lapland. Bij aankomst waren we direct verkocht aan de prachtige natuur, de bomen en de rendieren die op hun gemak de weg oversteken. We hebben naast rendieren ook beren gezien en als kers op de taart het magische noorderlicht. Lees hier het artikel.

Flamingo's voeren op Aruba

Half November vloog ik naar het prachtige eiland Aruba. We hebben hier gesnorkeld, gesurft en elke dag onwijs lekker gegeten en genoten op de meest prachtige stranden. Je ziet hier de veel kleurrijke vogels en leguanen en op het privé eiland van het Renaissance hotel kun je de prachtige roze flamingo's voeren en bewonderen. Lees hier het artikel.

Dolfijnen spotten en de woestijn in Egypte

Op een heerlijke boottocht over de rode zee in Egypte hebben we naast de prachtige kleurrijke vissen onderwater ook een geweldig grote groep dolfijnen gezien. Het is magisch om deze dieren in hun natuurlijke omgeving te zien genieten! Daarnaast hebben we ook een onwijs gave quad tocht gemaakt door de woestijn van Egypte. Lees hier het artikel.

Kerstshoppen in Londen

Om het jaar goed af te sluiten ben ik samen met een vriendin wezen kerstshoppen in Londen. Deze stad in in december maand magisch versiert met duizenden lichtjes en de mooiste kerstdecoratie. Ik hoop hier ieder jaar in december even naartoe te kunnen gaan.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch reislustig 2019. Tot volgend jaar!

#jaaroverzicht